tisdag 23 mars 2010

snart dags igen

I kväll är det dags igen. Veckans höjdpunkt. Dating in the Dark.

Har ni sett reklamen inför denna veckans avsnitt? Jag garvar ihjäl mej. Skäms. Gömmer mej. Och vill titta, mer än nånsin.

I kväll är min och storebrorsans kompis Calle med. Kommer ju bli hur kul som helst att se. Ryktet säger att han är dödligt bakfull första dagen i programmet och knappt kan sitta upp på gruppdejten. Haha. Episkt.

Snart kommer dessutom storebror hit. Och Ollie också, så klart. Vi ska äta det bästa som finns - fiskbullar med äggsås och potatis. Yum.

Ska ni kolla på Dating in the Dark i kväll?

3 kommentarer:

Emma M sa...

Jaa, det är klart! =) Men du, en annan sak. Varför i hevvlete kan jag inte läsa det senaste inlägget på din blogg utan att scrolla ner en bit, vänta 10 sek, scrolla upp, sen läsa fort som fasen innan texten försvinner igen? Är det nån rolig inställning du har fixat? För i så fall är det inte kul. Puss!

Anonym sa...

Det är samma för mig, går aldrig att läsa det översta inlägget. Och svar på frågan; Nej, fruktansvärt program. Det är pinsamt, men inte på ett roligt sätt... Om kärleken nu ska vara blind, varför måste man då tafsa ihjäl sig för att känna hur den andres kropp ser ut?

airaM sa...

Emma - Det är flera som klagat på det och jag vet inte vad det är som är fel.. Jag vet iaf att det problemet finns med Internet Explorer, men inte med Mozilla Firefox.

Anonym - Ja, se ovan angående inläggen.
Jag tycker att det är pinsamt på ett roligt sätt. Sen säger de ju inte "Kärleken är blind" utan de fråga "ÄR kärleken blind?". Det är ju upp till deltagarna att visa att så är fallet. =)