måndag 29 mars 2010

någon jag inte vill sexa med

Jag drömde något jätteäckligt i natt, eller om det var i morse någon gång. Alltså jättejätteäckligt.

Jag drömde att jag hade sex.

Inte så farligt det, väl? Nej, inte så farligt, förrän jag talar om vem som var del två i denna lilla romans. Here it comes...



Alex Schulman.

Så. Ni kan gå och kräkas nu. Jag har redan kräkts klart.

Han är ju alltså en gudabenådad bloggare, författare, krönikör osv.. Men ligga med honom? Nej, Gud bevare mej väl.

4 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Han har ju fått en gudomligt söt dotter iallafall :)

airaM sa...

Du, det har du jäkligt rätt i. Men det håller jag Amanda ansvarig för. Haha. =)

Sune...the girl sa...

Haha men Charlie har Alex ögon *s*.

airaM sa...

Ja, det har jag förstås lagt märke till. Och de är ju jättefina. =)