måndag 29 mars 2010

tävling!


Vet ni? Om ni röstar på mej så rackarns mycket att jag vinner, då ska ni också få pris. Det är ett löfte. Ett fett löfte.

För ni tycker väl att min bikini är fin? Det tycker jag. Jag skulle köpa den, om den fanns. Jag vill ha den. Nu, nu, nu. Eller kanske inte nu, för det är ju ändå kallt ute. Men jag skulle kunna stå och kolla mej i spegeln med den på och bli lite irriterad över mitt förfall, men ändå trivas bara för att min bikini är så jävla snygg.

Come on, people! =)

5 kommentarer:

Elin sa...

Jag tycker minsann också att den var jättefin! Enkel och stilren... Vill också ha!!

Elin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Solidjohan sa...

Nu var det röstat.

airaM sa...

Yaaaaay! =D Mer, mer, mer! =)

Heyli sa...

jag hjälper dig om du hjälper mig? är så att jag behöver röster i en annan tävling, klicka in dig här http://event.asus.se/goanywhereinstyle/sv/competitions/outfit/0278 och om du gillar outfiten så rösta genom att klicka på snäckan, och skriv en kommentar i min blogg om du gör det så går jag in och röstar på dig sen :)