fredag 19 mars 2010

it's not getting better. only worse.

Förresten så är jag fortfarande sjuk. I dag har jag ont i halsen också. Skoj.

Och jag har en lite skum och jobbig känsla nu. För det faktum att jag är sjuk gör ju att jag "har rätt" att ligga i sängen hela dagen. Bara ligga och softa med datorn. Inte göra nåt speciellt.

Men det gör jag ju varje dag!

Så, nu känner jag inte att jag förtjänar att ta det lugnt när jag är sjuk. Precis som Märta-Li skrev om lördagarna som man inte förtjänar för att man inte gör något på vardagarna. Precis så.

Jag förtjänar inte att vara sjuk och ta det lugnt. Jag vill träna.

8 kommentarer:

#71 sa...

Här kanske är något som får dig lite gladare...

http://www.wildwestsupport.se/newsarchive/news/?nid=2478

Kram

airaM sa...

Åh. Jag typ älskar dej nu!!! Tack.

Kram!

absolutjohan sa...

Jag tränade åt dig också idag. Basåruvet.

airaM sa...

AJ - Å fan! Sjyrre. Men hur funkar det egentligen? Rent praktiskt?

absolutjohan sa...

Rent praktiskt. Varannat set liksom. Först Johan, sen Maria och sen dagen efter får du träningsvärk genom telepati.

airaM sa...

Men får jag muskler också? Och betyder det här att mitt pers i bänkpress numera är uppe på 52,5?

absolutjohan sa...

Numer kör du bänkpress på 68.5.

airaM sa...

Oj, oj! Fan, det är ju pers med nästan 50%! Grym jag är alltså.