fredag 19 mars 2010

att stalka tobias viklund

Vikto, han är snäll han. Han gav mej en länk som skulle göra mej gladare när jag är sjuk och visst hade han rätt i det. Jag blev gladare. Jag fick ju läsa en oändligt lång intervju med den enda killen jag kan tänka mej att vara två med. Ja, men Tobias Viklund, så klart.

Men det står fel där, i slutet. När han ska välja mellan blondin och brunett. Det står att han valde blondin, när han egentligen valde brunett och det står att hans flickvän heter Elisabeth. Det vet vi ju alla, att så inte är fallet. Men det är ju lätt hänt, att man säger fel ibland. Ingen skada skedd. Nädå.

VEM FAN ÄR ELISABETH!!???

(För nytillkomna läsare - på denna blogg brukas ironi samt skämt. Polisanmälan undanbedes.)

6 kommentarer:

absolutjohan sa...

hahaha...den finstilta meningen är världsklass!

airaM sa...

Allt jag gör är världsklass.

absolutjohan sa...

Du äter inte pizza i världsklass och tar inte bänkpress i världsklass.

airaM sa...

Jo.

Sir Tomas sa...

Tobbe är klar!

airaM sa...

Tobbe är.... =)