onsdag 31 mars 2010

i will be free


Shit, jag är ju värsta ringomanen! *sträcker på mej nåt så gruvligt*
I går - två jobbiga samtal. I dag - ett jobbigt samtal. I morgon - ett till.
Jag förstår att ni tycker att jag är störtlöjlig, fjantig, mesig och massa andra nedlåtande adjektiv, men för mej är det en jättelättnad. Samtal som jag skjutit upp i dagar, veckor och till och med månader.

Ni har säkert hört talas om den där stenen som ibland släpper från bröstet? Aaaa. Den har släppt nu. Eller blivit mycket, mycket mindre i alla fall.

För övrigt har jag helt plötsligt fått überont i min vänsterfot. I mellanfoten typ. Fick det när jag sov. Viktigt, liksom. Tror att det är nån typ av ledsen-för-att-Frölunda-åkte-ur-SM-slutspelet-smärta. Ovärt. Och nu kommer säkert Tobias Viklund åka härifrån ett tag. För att vila och få distans till det hela. Till Kramfors kanske. Och jag är aldrig i Kramfors, så det är ju olyckligt. Ja, ja. Tur att han har Elisabeth....

Inga kommentarer: