onsdag 31 mars 2010

flytt på g

Fortsatt monsterhosta och snuva. Det är nu två veckor sedan jag blev sjuk och nu är jag inte sjuk längre, bara förkyld, men ändå. Oh well, jag får definitivt skylla mej själv för att jag inte kurerat mej ordentligt.



Träningen i dag lär jag få skjuta upp ännu en dag. Crap. Däremot blir något annat roligt av i dag. Jag, mamma och lillebror ska iväg och kolla på en lägenhet på Vasaplatsen och om vi vill ha den (vilket vi vill, jag lovar) så är triangelbytet 100% och flytt kommer bli av. Jag. Klagar. Inte. Nu kommer jag dock inte vara roomie med mamma längre, utan bara med lillebror. Det kommer bli krig, det tvivlar jag inte på. Men vi får kämpa helt enkelt.

Vasaplatsen. Den tackar vi för.

2 kommentarer:

Mowgli sa...

Grannar! ;)

airaM sa...

Wihooo! Could it be better? Knappast. =)