onsdag 31 mars 2010

the ugly, naked truth

Take a good look at the picture above.

Där har ni mina ögonfransar. Ser ni inte? Titta lite närmre. Klicka på bilden så den blir större och titta sen noggrant. Ögat till vänster i bilden. Ser ni där? Vad ljusa de är?

Det är vad jag har att jobba med varje dag. Dvs ingenting. Det är därför jag aldrig går ut utan smink. Aldrig.

Men när jag ändå håller på kan ni få se två till.

Ännu en grej som syns när jag inte bär mascara - mina påsar under ögonen. Not so flawless.


Ehm. Kanske ska göra nåt åt burret på huvudet också.

Nu ska jag kila. Dags att kolla på lägenheten!

4 kommentarer:

Märta-Li sa...

Men Maria!! Man färgar väl ändå ögonfransarna ;) Tror du jag skulle gå ut utan färgade eyelashes!? Skulle inte se klok ut ju :D

airaM sa...

Haha, jag färgar bara ögonfransarna (och ögonbrynen) när jag ska resa utomlands och således inte kan bära smink varje dag. =) Därför får jag lov att inte se klok ut. Tyvärr. =(

Elin sa...

Men hörru! Du är alltid lika fin, med eller utan smink. OCH DÄRMED BASTA! Fast jag vet att det inte är någon idé att försöka på den här punkten så jag lägger ner haha..

airaM sa...

Najje! Din sista mening är korrekt. ;)