tisdag 8 december 2009

There is still gold in the world

Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli att gå upp för en timme sen, trots bara ca fem timmars sömn. Jag överlevde, helt enkelt.

Jag har just haft visning av lägenheten här. Vi ska ju flytta, jag och mamma och Jakobi. Och får jag lov att säga att det par som var här var de två skönaste nya människor jag stött på på väldigt, väldigt länge. Jag vill typ bli kompis med dem. Så jävla grymma och trevliga. Me loves. Det känns bra att träffa på såna människor och veta att det fortfarande finns guldkorn kvar i världen.

Nu sitter jag och chittar i mej frukost ihop med ett avsnitt av Bonde söker fru. Ja, jag vet, det borde vara en omöjlighet att äta till det programmet, men det funkar. Faktiskt. Och om knappt en timme ska jag bege mej till jobbet. Mackan. Dressa, kötta, bröda, serva. Det ska bli kul, det var längesen sist.

Vad ska ni göra i dag? Är ni glada att jag är "tillbaka"? Det är jag...

Inga kommentarer: