torsdag 10 december 2009

Om jag har så fina vänner, så måste jag väl vara halvfin i alla fall

I'm on my way, people. Det ska bli bättre. Hur bra som helst.

I går, då hängde jag med Vikto på Flying Barrel's och drack lite humle, jäst och vatten och åt nachos med massa ost. Till det avnjöt vi en högst medioker fotbollsmatch mellan Dynamo Kiev och Barcelona och pratade gamla och nya minnen. Jag har så ofattbart roligt med den människan, det är helt sjukt. Hur fint är det inte med såna människor? Som får en att garva utan att ens försöka?

Jag smsade honom i tisdags och frågade om vi skulle ses varpå han svarade med ett sms; "Tjosan... ja imorgon skulle nog funka bra...trodde inte att du ville ha någon kontakt med det andra könet ;-)"

Han syftade förstås på inlägget om det största svinet världen skådat. Mitt svar?

"Jag tänkte väl kanske inte ha så värst mycket kontakt med ditt kön just. ;)"

Bara så att inga missförstånd uppstår, liksom...

Hur är det med er i dag då? Bra å så elle?

1 kommentar:

#71 sa...

Äntligen får jag mina 15 minuter i rampljuset...

Tack för igår, det va mycket trevligt. Jag skrattade också nästan hela tiden... :)

-"Det luktade så på toan innan jag kom in..."