torsdag 10 december 2009

Vill ni ha ett fint smycke?

Söta, söta BBLF (Best Beaver Lover Forever) - Caroline Aronsson - känner ni till henne? Hon spelar handboll, så klart. Från Kärra från början, via Sävehof och nu i Skövde. Vänsterhänt. Högerkant. Duktig som fan. Och söt, som sagt.

Men hon är inte bara söt. Hon gör smycken också. Finfina smycken. Som ni hittar här, på I Tomtens Säck. Där kommer det dyka upp ett nytt smycke varje dag fram till 22:a december. Och nu är det så här att vi ska testa hur många det egentligen är som läser den här bloggen. Det är nämligen så att jag ska få lotta ut ett av Carros jättefina smycken till en av mina läsare.

Hur går det till?

Besök Carros blogg och lämna en kommentar. Kopiera länken till det inlägg i vilket ni lämnat en kommentar och posta den i en kommentar här och skriv sen en rad där ni fjäskar för mej. Den som fjäskar bäst vinner.

Tjohoo! Vilken win-win situation. Det känns bra, det här.

4 kommentarer:

Solidjohan sa...

Maria - gud vad du är söt och snäll (tror jag) och alldeles underbar. :)

Här kommer länken från Carro.

Kommentarer
Postat av: Solidjohan
Gud så snygga smycken.
Skulle passa min fru som en smäck! :)

2009-12-10 @ 16:37:32

http://itomtenssack.blogg.se/2009/december/i-tomtens-sack-3.html?_tmp=8120ac3e8e489a465062b11f086a97a45ae98297

Martina Thörn sa...

http://itomtenssack.blogg.se/2009/december/i-tomtens-sack.html?_tmp=431da6f6b064afdedf7469e5b0fb465882985e37

Skulle passa perfekt på mig, och även på dig som är så vacker!
WOHO!
(vill ha ett halsband till mig och joakim, men har inte råd)

Pappa sa...

Min Ängel! Pärlarmband med en ÄNGEL! Vad kan passa bättre? Älskar dig Din Pappa

Carroliten sa...

Maria. Jag tycker du är snyggast bäst och trevligast i världen. Skitkul att gå på hockey med och en helt awsome blogg!!
Sa jag att du var snygg?

(Jag fjäskar inte alls, jag lovar :)

http://itomtenssack.blogg.se/2009/december/i-tomtens-sack-3.html?_tmp=bc801e8e199a151ecea030b4a8a527fb6c8603ea