onsdag 30 december 2009

I wish I could hug you and see you sleep when I wake up in the middle of the night

JVM-hockey på tv nu. Sverige-Ryssland. Grymt bra första period (eller heter det halvlek?) och en mindre bra andra (åtminstone från Sveriges sida).
Under kvällen har jag och morsan kollat på When a man loves a woman och till det har vi druckit våra egna tårar, ungefär. Grinat lite för lite på sistone kanske? Ehh, jao.
(Och där gjorde Sverige 3-1, så nu är väl andraperioden också bra dåda...)

De kommande dagarna ska bli så fantastiska, jag har bestämt det. Det kommer nog bli kanske hur bra som helst. Jag älskar att Måns & co kommer hit. Det känns spontant på nåt sätt, även fast det varit bestämt ett tag. Jag gillar't fett mycket jao. Haha. Ok?

Jag vill visa er alla bilder från julen och sånt. Men jag orkar liksom inte ladda upp dem för de är så stora. Jag gör't ändå. Inte alla. Men några. Så nu gör ni fan bäst i att kommentera. Annars lackar jag satan, förstår ni?





Ganska fint resväder (om man inte behöver bry sej om själva körningen, utan bara kan njuta av vyerna.)



Precis framme i Ronneby på måndagseftermiddagen.



Kvällen före julafton spelade vi, så klart, bingolotto. Och vi vann, så klart, ingenting.



Min fantastiska farmor. Börjar grina bara jag ser detta foto. Vill inte att hon ska vara så långt bort. Men som ni ser så finns jag alltid med på hennes lilla bord där i bakgrunden. Mitt skolfoto från tvåan i gymnasiet.


Och så här såg jag ut. Det är ju jag som skriver den här bloggen, om ni minns?



Ollie, Jofes och... ehm... min lillebror.

Och preciiiiis där! tog mitt tålamod slut. Fler bilder nån annan gång. Nu ska jag njuta av sista perioden. Säger vi!

6 kommentarer:

absolutjohan sa...

Så klart Binglolotto? Vadå såklart? Har du blitt pensionär sen du flytta till Götet eller har du bara ramlat o slagit i ditt lilla huvve?

Emma sa...

Haha, han är kul din lillebror! =) Gott nytt år!! Puss

Carro sa...

nice pics airaM ;) o snygg brorsa ;)

Nattis 2.0 sa...

Det är inte roligt att kommentera här men det är väl bäst man gör som du säger!
Älskar when a man loves a woman, den är klart en riktig gråtarfilm

Björn sa...

Stort "NAAAAAAAAAAW!" på skolfotot på dig i bakgrunden. :)

Manda sa...

Du har en jättesöt farmor och en odräglig - men säkert älskad - lillebror... :)

Önskar dig Gott Nytt År! Må alla dina önskningar gå i uppfyllelse.