torsdag 19 november 2009

Beware of the skällgalna airaM

Vilken skräll att hälften av allt skräp består av fimpar. Not.
Skrämmande egentligen, vilken tolerans vi har mot rökare. Inte nog med att de förpestar sina egna kroppar, även vi andra ska få stå ut med skiten i busskurar och dylikt. Och nu, föga förvånande, har vi det, svart på vitt, hur mycket de skräpar ner.

Hur många säger egentligen till en människa som fimpar på marken? Inte så många, va? Det är ju "bara en liten fimp". Det är bara det att många fimpar små görs till en å av skit. Det ser för jävligt ut!

Nästa gång jag ser nån fimpa på marken ska jag fan säga till.

Passa er.

4 kommentarer:

Nattis 2.0 sa...

Om och när jag röker så slänger jag aldrig fimpar på marken eller i naturen, har i flera år alltid slängt i närmaste papperskorg alternativt lagt i paketet och slängt senare.

Mathias sa...

Jag håller med till hundra procent. Vi borde ha det som i Singapore, världens renaste land. Kastar eller slänger man skit på marken där så blir det böter.

Gillar din nya blogg och du är fortfarande den vackraste bloggskrivaren som jag läser :)
Må gott
/Mathias

Mathias sa...

Vars blogg jag läser mear jag ju :)

airaM sa...

Nattis - Det är bra, du är duktig. ;)

Mathias - Ja, böter skulle vara bra på sånt där. Tack så hemskt mycket. =)