torsdag 19 november 2009

Hump.

Är det det här som kallas doggy style eller?

8 kommentarer:

Maria sa...

HHAHAHHAHAHAHHA!

Anonym sa...

förlåt att jag hoppar ända upp hit har läst dina bloggar o nu undrar jag varför i hela fridens namn gör du inte upp med personen i fråga i stället för att fegt backa undan o bara lämna allt ännu fegare sånt som händer ilivet som du nu kanske råkat ut för är väl sånt som händer alla någon gång o då reser man på sig o går sterkare därifrån det handlar om att kämpa o du kanske inte heller är så oskyldig vi vet ju inte så mycket om saken du snackar ju bara runt hela tiden skärpning maria o res dig upp

Emma sa...

Mohahaha!!

Majsan sa...

Vanligt namn nuförtiden... Anonym. De kan inte haft några föräldrar med någon större fantasi?!

pappa sa...

Du ANONYM!!! Om du tycker Maria är feg, är det inget dig! Maria har stått för sitt beslut mot klubb och alla inblandade! De gör däremot inte du, ANONYM!!! Riktigt fegt!

AnnaPanna sa...

Eeeh.. Asså. Ursäkta. Men den första kommentaren här uppe.
För det första: "Anonym?" Stå för det du skriver i stället! Då heter man inte "Anonym".
För det andra: Lär dig sätta punkt!! Baah!

absolutjohan sa...

Sabla anonymtönt!
Snacka går ju men snacka så det går är jävligt mycket svårare. Har du inget vettigt att komma med så tycker jag att du kan sticka tillbaks till Nangiala, det fanns visst en plats ledig som Katla!

Eftersom du säger att du inte vet så mycket om saken så har jag bara en sak att säga och det är HÅLL KÄFT för ingen har bett dig prata!

airaM sa...

Mina vapendragare. Puss. ;)