lördag 14 november 2009

Besviken.

Nu ligger vi på hotellet i Lund. Det är vårt "gamla vanliga" hotell som gäller. Känns som vårt andra hem nu, när vi sovit här några gånger. Ibis är det jag snackar om. Jag delar rum med Fröken Jansson. Perfekt, om ni frågar mej, för hon är en mycket tolerant tjej. "Du får ha på datorn hur länge du vill" säger hon. "Jag störs inte.".

Perfekt.

I morgon ska vi samlas utanför entrén klockan halv nio. Löpning står på schemat. För de andra, alltså. Inte för mej. Men jag måste vara med ändå, serrni. Fråga mej inte varför. Hade hellre sovit. Sen när det är dags för match, då får jag nämligen inte vara med på bänken, trots att vi inte har fullt lag. Nej, då ska jag sitta på läktaren, själv. Tyck vad ni vill om det, jag tycker det är skittråkigt. Jag åkte med ner hit för att stötta mitt lag. Det blir lite svårt nu. Oh well. Slutgnällt.

Jag blir bara less. Som ni redan vet...

God natt.

Inga kommentarer: