lördag 14 november 2009

Det finns inte i min framtid just nu.


So freakin' far away...

Ok, inte god natt än då.

Ligger och försöker "må bättre" genom att kolla på youtube-klipp från min favvofilm, P.S. I Love You. Begåvat, måste jag säga! Mycket. Känner inte alls ungefär att "ja, från där jag är nu till det där stadiet att en kille sjunger och spelar gitarr bara för mej och kysser mej som att hela världen från och med nu är en helt ny plats". Nä. Inte så värst.

Tur att jag har Fröken Jansson. Bra mycket bättre än att vara alldeles alene.

2 kommentarer:

Björn sa...

Men airaM. Det känns helt fel att jag skall föreställa muntergöken i vår lilla duo, men jag får väl göra ett försök att ODYSTERGÖRA dig.

Så följ nu mitt råd: dansa och sjung! Dansa som om ingen ser dig, och sjung som om ingen hör dig!

http://www.youtube.com/watch?v=_J4npb4NwjI
http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ

airaM sa...

Förlåt. Ibland blir det så, att du får agera läromästare och jag får lära mej det jag lärt dej. Ska kolla in länkarna i morgon. Nu ska jag dö litegranna. Kram, fina du.