måndag 12 april 2010

tre bilder, tre texter

Tidigare i kväll var jag biosugen som bara den och hörde av mej till en vän för att dra med honom. Men istället åkte jag hem till honom och som vanligt slutade det med att vi satt och snackade livsfilosofier i all evighet istället. Det är vår grej. Sen tittade vi på mitt avsnitt också. Och det får det nästan vara bra med nu, alltså. Haha. Jag klarar inte av att se mej själv mer nu...

Nu är jag hemma igen och jag stör ihjäl mej på den jäkla rethostan jag har. Vill inte väcka mamma heller, därför sitter jag och försöker kväva hostan hela tiden. Alla som någonsin haft hosta, dvs varje levande människa, vet hur jävla lätt det är. Inte alls. Toaborste i min hals - nu tack.

Trillade precis in på min bloggmail (somenoppenblogg@hotmail.com) och fick se något så fint. Det gjorde mej jätteglad och nu ska jag ta mej tid att svara. Så nu ska jag skriva och så ska jag hosta. Kanske dricka ett glas mjölk med. Sen ska jag bannemej sova. Jag känner mej trött och har huvudvärk och mår illa. Fortfarande sviterna från svimningen i går som sitter i. Dum grej.

Inga kommentarer: