torsdag 15 april 2010

one year 13 me


Ha! Vet ni vad vi gör? Bara för att den här bloggen inte ska vara en sablarns dagbok bara. Vi gör så här. Eller jag gör så här. Jag ska gå igenom min webcam och publicera en bild från varje månad ett år tillbaka. Sen kan ni ju skriva om jag är ful som stryk eller om jag är ganska söt. Eller konstig. Your choice. Eller så kan ni ju hålla käften, som ni brukar. Hint, hint.

Vi börjar från början. Det brukar man göra.

8:e april 2009
Sjuk och trött i Västerås.

8:e maj 2009
Förfest hemma hos mej innan en karaokekväll i Västerås. Två dagar innan Thailand.

28:e juni 2009
Hemma i skokartongen i Västerås innan grillkväll på Björnön.


5:e juli 2009
Spännfest framför webcamen. På den tiden då jag hade muskler.


1:a augusti 2009
Hemma på besök i Göteborg, strax innan U2-konsert nr 2. Nu med ny hårfärg.


28:e september
En helt vanlig dag. Nu med ny hårfärg. Igen.


23:e oktober 2009
Innan en kväll som karaokevärdinna i Stockholm.


25:e november 2009
Jag vill bränna huvudet av mej med en pistol efter att ha sett matlagningsprogram på tv samtidigt som jag körde Cambridge (dvs inte fick äta).


11:e december 2009
Hemma hos Emma-sötisen i Jönköping. Förberedd på en superkväll.


30:e januari 2010
Luggen kom tillbaka och blev för lång ganska snabbt.


19:e februari 2010
Mitt hår var jättelångt och fint när jag var i Västerås.


23:e mars 2010
Jag och min docka, My, som vi hittade i källaren. Henne ska jag berätta mer om någon dag.


14:e april 2010
Bikinipremiär på Kullegatan.


Klart slut.

8 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Du är ju fin på alla kort men du passar bäst i brunt hår :)

Hagström sa...

Gissa vilken jag gillar bäst? Svårt? Nä. Det borde det inte vara.

Anonym sa...

Du är kanon snygg...

Anonym sa...

Du är vacker på alla sätt... färgen spelar ingen roll eller frisyr... din charm och utstålning slår ut allt!! Puss på dig vackra flikka;) Hahaha.. (denna gången var det ja som lät lite lesbisk;))
/ Beata

Solidjohan sa...

28:e juni i fjol.
Den bilden är jättebra på dig.
Du har ju dessutom min favoritfärg på håret. :)

Jona79 sa...

Intressant "projekt", du kanske blir en ny "Noah". Han som tar ett foto varje dag, gjort i snart 10år.
http://everyday.noahkalina.com/
Givetvis är du söt på alla men den som gör att man ler lite extra är 11 Dec 09
Ha det bra i solen!
/J.

Anonym sa...

Måste först skriva att jag tyckte om dig i dating in the dark. Du är sjukt fin både till utseendet och sättet. Våga inte tro annat!

Jag har lite frågor till dig.

1: Du skrev på den förra anonymas fråga att den första du var kär i, inte ville ha något förhållande just då. Har han ett nu, eller ska du försöka få ett förhållande med honom till slut? Tänkte på att du skrev Mr Big. Mr Big ska ju vara en återkommande kärlekssaga.

2: Du tycks känna mer kärlek till din mor, än till din far. Någon särskild anledning?

3: Kan du vara kompis med killar du är intresserad av? Om ja, hur?

4: Om du nu är kompis med killar du är intresserade av, vet de om det?

4: Vad är det du älskar hos dig själv. Utseendemässigt, personlighet, egenskap och andra småsaker.

5: Vad har du för fobier?

6: Vilka personer fångar ditt intresse som vänkrets?

7: Vad för typer av folk stör du dig på. Nämn några exempel.

8: Vad använder du för schampo, balsam?

9: Nämn en tjejkompis eller en tjej överhuvudtaget som du avundas?

10: Hur är ditt morgonhumör?

11: Om du fick välja vilket etnisk bakgrund som helst, vilket hade du föredragit att vara själv? Förutom det du redan är. Motivera varför.

12: Så du gillar filosofi? Kan du mycket om olika filosofer?

Nu kan vissa frågor tänkas vara alltför personliga. Men svara så gott du kan och om du vill förstås.

//Nellie som såg dig på Dating in the dark.

Kram

airaM sa...

Sune - Tack snälla. =)

Hagström - Hmm. Jag vet inte faktiskt? Muskelbilden? =)

Anonym - Tack så mycket! =)

Beata - Åh, vi skulle göra oss så bra som lesbiska! =) Tack söta du. Nästa helg ska vi dööööna! =) Puss!

Solidjohan - Jag gillar också den bilden väldigt mycket. Du har bra smak. Haha. Och tack. =)

Jona79 - Honom har jag inte hört talas om innan. Får kolla upp det. Jag tar ju foton nästan varje dag, så, ja.. =) Tack så mycket! =) Ha en jättebra dag och helg!

Nellie - Tack så mycket och fy bubblan vad roligt med ännu fler frågor! =) Jag ska svara på dem i ett eget inlägg. Kram!