söndag 18 april 2010

nu kommer kärleken!

I dag har vi varit (och är fortfarande) hos rara, underbara Sara (lillebrors tjej) som fyller 18 år i dag. Hon och hennes familj bor i den mest gudomliga av lägenheter. En åttarummare mitt i Vasastan. Takvåning. En inredning som inte är av denna värld. Och vilket sällskap sen! Och maten. Maaaateeeen! Jag har käkat 17 kycklingspett, till exempel. Jag mår lite illa nu, bör sägas. Eller stryk "lite". Ersätt det med "jävligt".

Gårkvällen blev en stor succé. En succé som toppades med lite uppstötningar i toaletten runt ett eller nåt. Lyckat. Men det var ett jäkla tag sen det hände senast, så det är väl bara att ta det. Acceptera och gå vidare, liksom. I kväll ska vi förresten till Spritluckan för att se på modevisning. Kan bli sköj.

Men nu kan jag inte sitta här. Jag har ju massa härliga människor att umgås med. Bl.a. lilla Tindra, sex år, som kallar mej Ekorren. Jag har visst ekorrtänder. Tack gumman.

Inga kommentarer: