måndag 19 april 2010

fail


Jag sitter på balkongen, precis som i onsdags. I solen. Njuter av semivärmen, den blå himlen och lyssnar på musik. Just nu Ulf Lundells underbara Club Zebra. Läser bloggar, kollar facebook, läser nyheter av mer eller mindre värde på aftonbladet. Tvättar gör jag också. Men inte på balkongen. Jag trillade in hos Linda, min kära vän från Stockholm, och hon hade gjort samma grej som Märta-Li gjorde förra veckan. Jag har också gjort den tidigare, men det var så längesen, så jag kör igen. I brist på annat, liksom. Den här grejen;

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom dina mottagna meddelanden.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Saknar dig med. Puss


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Svimma låter sådär. :-S

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Du är underbar och har inget att skämmas för.


4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hahaha tack men jag tänkte typ lång mörk å vältränad typ...


5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Om du är nervös så gör det mig ännu mer nyfiken.


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Japp, ja har köpt en snöskoter.

7. Vad vill du höra mest av allt?

Du kan ringa när du vill, glöm inte det :)


8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Usch kan inte sluta sakna dig.

9. Din romantiska replik?

Vad ville fröken Broström mig i natt? :)

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Faan, såg nu att ja hade ju fått ett MMS av dig förut idag.
 
 
Jaha? Det här var ju fan inte kul alls. Dags att rensa sms i min inkorg, för det är var ju rent av sövande.

Inga kommentarer: