fredag 26 mars 2010

hej bullen

Ingen feber i dag! Yippie-kay-yaaay! Nu har jag visserligen inte klivit upp ur sängen än, kanske får jag ett värmeslag då, som jag fick i går. Men jag hoppas och tror inte det.

Däremot mår jag dåligt på annat sätt. Känner mej smutsig. Äcklig.

Under en tid har jag haft en obsession. Nånting jag inte är stolt över. Som jag vill sluta med, för det är inte försvarbart. Ungefär som att peta i näsan och äta upp skatterna man hittar. Vet ni vad det är för obsession jag har? I'll tell you. Jag läser Kissies blogg.

*paus för reaktion*


(Bild lånad från kissies.se)

Ok. Tidigare kikade jag in där då och då, men nu är jag besatt. Människan har skaffat tuttar som är större än Lysekil. Läppar som är större än Höör. Och hon har ett ego som är större än hela mellansverige. Det är så förbannat tragiskt underhållande, så jag kan inte låta bli. Sen uppdaterar hon ju heeeela tiden. Så det finns alltid nåt nytt att läsa.

Men.

Det är ändå överkomligt. Det är många som läser Kissies blogg för att de inte kan låta bli. Det är sjukt, jag vet, men överkomligt.

Vad som inte är ok är det jag gjorde i går. Och alldeles nyss. Då staplade jag på förvirrat sinne in på Dessies blogg. Dessie. Den 15-åriga, förvirrade, lilla tösen, som tror att hon är Kissie. Det, mina vänner, är inte överkomligt. Jag funderar på att amputera den del av min hjärna där minnet lagras.

Nä. Det här är mer än jag kan hantera. Något drastiskt måste ske nu.



Kära Bullen, vad är det för fel på mej?

2 kommentarer:

EmmaM sa...

Och som vanligt är det inte tjejen i filmen son har skrivit brevet. =)

airaM sa...

Men precis.... =P