måndag 29 mars 2010

en citatmaskin av högre rang


Jag älskar programmet Svenska Hollywoodfruar, för det får mej att skratta. Och. Det får mej att känna mej smart.

Uttalanden som "Minus one... Celsius... Är det kallt? Jag måste kolla med Sara om det är kallt..." och "Dammet försvinner in i dammsugaren... Simsalabim!" gör att jag känner att min intelligens typ borde räcka till att bygga en mindre rymdraket. Seriöst, alltså. Jag tänker att de måste vara smarta någonstans eftersom de "lyckats" om man ser till att de ju kan köpa precis vad fan de vill och aldrig behöver oroa sej på det viset, men de döljer det väl, det gör de.

Jag funderar över om jag kan hitta nån sån där karl som går med på att shoppa till mej när vi egentligen skulle shoppa till honom, men så kommer jag på att jag varken är tillräckligt blond, smal, snygg eller glatt blåst för det. Jag får nog se till att tjäna mina egna pengar, helt enkelt.

Skit också.

5 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Hon klär sig fin innan mannen kommer hem och går omkring med ett glas vin *s*

EllaPlupp sa...

Undrar om dom någonsin får känna sig intelligenta... eller är dom smartare än dom visar?

airaM sa...

Sune - Ja, men tänk att få klä upp sej och dricka vin varje dag! Det vore väl.... fint?

EllaPlupp - Jag undrar jag.. Vissa av dem är säkert smartare än de visar. Men med Maria Montazami är jag osäker.

Sune...the girl sa...

Kan väl alla göra? Du kan få en flaska Kir eller Marinella av mig *s*

airaM sa...

Jag har iofs gjort just det i dag. Men bara för mej själv. Haha.