tisdag 23 februari 2010

woke up and wished that i was dead

Ligger och slötittar på Grey's Anatomy, repris, förstås. Det är det där avsnittet, ni vet, när Meredith har handen på en bomb. I en patients öppna bröst. Och hon måste hålla kvar, annars utlöses bomben. Och man vet ju att hon kommer överleva, delvis för att man redan sett avsnittet, men delvis för att serien ju inte vore någonting utan henne.

Och där, någonstans mitt i alltet, så kommer den där jättebraiga låten. Den är inte så jättekänd, men jag lyssnar på den varje dag. Och av någon konstig anledning har jag aldrig tipsat er om den. Den får bli dagens låt. The Weepies - World Spins Madly On.

5 kommentarer:

Hontass sa...

Jag är inte sen att erkänna om jag har fel. Och jag gjorde fel i att dömma fort efter ett inlägg.

Jag kan dock förstå om hon är sårad och jag förstår även om du är sårad.

Hårda ord har gått i från flera håll och det är klart att det gör ont för alla parter.

Jag hoppas ni reder ut det här på en bra och rumsren nivå ;-)

Sune...the girl sa...

Aldrig hört låten och jag har bara sett några avsnitt av GA för nåt år sen men låten var bra :) Hoppas att du är okej idag.

airaM sa...

Sune - Ja, den är skön som fan. =) Jag mår helt okej i dag, tack. Hoppas detsamma med dej?

Anonym sa...

Japp bara bra med mig :) Bra att du mår okej.

Sune...the girl sa...

Hm jag råkade trycka för tidigt *s* det var jag som kommenterade sist iallafall