torsdag 11 februari 2010

we love you arsenal, we do

Jag vet inte riktigt vad er spontana tanke blir när jag berättar hur min spontana tanke lät inne i mitt huvud när jag läste att Ashley (förlåt, CASHley menar jag, naturligtvis) Cole brutit foten och blir borta säsongen ut. Jag tänkte; "Hahaha, fan va gött.". Men jag kan ju inte hjälpa att det bara blev så. Hade jag kunnat göra om min spontana tanke så hade jag gjort det, men då skulle den ju inte vara spontan, utan korrigerad. Jag är inte ond, egentligen. Men nu är det ju som det är, jag kan inte direkt göra hans fot hel igen.

Synd, Cashley! Synd, Chelsea!
Go Gunners!

3 kommentarer:

#71 sa...

Jag vill ju bli jurist, men saknar laganda...

Kram

absolutjohan sa...

Arsenal? Du skämtar?
Nu kan jag ju aldrig mer sätta min fot på din blogg.

airaM sa...

#71 - Jag ville bli brandman, men den drömmen gick upp i rök. Kram!

absolutjohan - Du har ju aldrig här ändå. =(