torsdag 11 februari 2010

i'm in love with a fairytale


Jag slog visst i den i dag. Också.

I dag var det roligt med handboll. Riktigt roligt. Även om mitt skott är långt ifrån vad det varit, så lyckades jag scora lite utifrån och det är alltid skönt för självförtroendet. I dag dissar jag att benet gjorde ondare än på länge.

Så jag var på ganska bra humör på vägen hem från träningen. Och blev det sämre när jag kom hem? Svar nej? Nej! För jag kände det direkt på lukten. Fiskbullar med äggsås och potatis! Käre gode GUD, det var flera år sedan sist! Hur kan det ha gått så lång tid utan barnmat! Åh. Jag förbannar min magsäck för att den inte är större. Jag åt tills jag mådde illa. I morgon ska jag äta det till frukost, lunch och middag. Lätt!

Min kropp är svullen och blå och den gör ont.

5 kommentarer:

Maria sa...

Ah, fy fan vad gott! Det far man bara nufortiden nar man jobbar pa skolor eller forskolor..

Det vill jag ha nar jag kommer hem. Dock ska jag onska mig ungsstekt falukorv och potatismos som min forsta maltid i Sverige :)

airaM sa...

Åhhhh... Ugnsstekt falukorv och potatismos. Nu vattnas det i käften på mej. Det ska jag beställa som fredagsmat. =P

Emma sa...

Aaaajj!

Helena sa...

Maria, man kan INTE äta fiskbullar... Det går fetbort!!! Snygg armbåge förresten... Kram

airaM sa...

Emma - Ajj...

Helena - Det KAN MAN VISST! Gottaste som finns nästan. Tack! ;) Kram.