lördag 27 februari 2010

stora saker för mej

Jag försvann visst där ett tag, ja.

Befinner mej just i detta nu hos min kusin och hennes familj i deras underbara hus i Torslanda. Detta är ett av de ställen i världen där jag trivs allra bäst.
Vi har just sett filmen The Ugly Truth och jag fetdiggade den. Gerard Butler, liksom. GE MEJ! Sen att jag känner att jag bara vill ha en kille (nu!!!) som jag kan leka lite med, det är en helt annan grej. Såna där filmer är inte bra för mej...

Någonting som är fullständigt underbart är att mitt lag i dag spöade mitt gamla lag med 24-22. Helt fantastiskt! Är så stolt över mina lagkamrater. Jag visste att de skulle vinna. Wehoo!

Men nu. Nu ska jag nog gå och lägga mej i soffan och titta på Bröllopsfotografen med mitt kusinbarn och hennes kompis. Klockan är faktiskt fyra minuter över tolv, så det är snart läggdags. Fredagkväll. Jeezez.

Hur ska jag nånsin träffa en karl...