onsdag 24 februari 2010

guys dressed like girls

Jag höll alldeles nyss på att trilla ur soffan när jag såg vad någon sökt på för att komma in på min blogg.

"killar i lackleggings"

Det är inget hittepå, true story! Jag kan bara inte printscreena det nu, för jag har mammas dator och internet (eftersom mitt internet cpat sej sedan i går).
Väldigt, väldigt underhållande. Ska se med lillebror om han har lust att ställa upp på några bilder. Om han nu får för sej att någonsin komma hem igen, dvs...

Min käre storebror och hans kära Ollie kom hit på middag förut och det gjorde att jag inte begav mej till vår match. Har hyfsat dåligt samvete för det vill jag lova, men just nu är mitt liv som det är och de få stunder jag kan få med familjen är ganska väldigt mycket värda.
 

Ja. Som ni kanske förstått vid det här laget, så är min säsong slut. Ingen mer handboll. Mitt ben läker ju inte och sista utvägen lär bli operation. Det suger, det suger, det suger. Alla dessa skador. De tar verkligen knäcken på mej. Och jag vill inte bli patetisk. Vill inte tramsa runt på nån seminivå. Jag vill kunna spela fullt ut. Så jag kastar in handduken för den här gången. Tungt, men nödvändigt.

Det får mej att gråta...

8 kommentarer:

Annika sa...

Vet du vad. Nu ska säga två saker:

1. Grym låt i förrförra inlägget.

2. Gråt inte över skadan, fina du. Tänk på hur grym du är bara. På handboll och på att skriva och på att sjunga och på massa saker. Tänk på allt bra. Jag vet att det är svårt. Jättesvårt. Men gör det ändå. Och tänk sen när du blir tränare och vinner allt.

Kram!

airaM sa...

Tack. Snälla, snälla Annika, tack. Du är alltid så snäll. Kram!!

Sune...the girl sa...

Jag ska gå igenom alla dina inlägg imorgon tror jag bestämt just för att jag vill följa den och nu har jag ju inte ens lite kött på benen när det gäller din blogg. Så jag återkommer med en kommentar i detta inlägg för just nu vet jag ingenting.

Svar på din kommentar: Då kan du tänka dig hur jag dregglade varje vecka i 5 säsonger ;). Jaha så du är helt straight alltså. Kanske ska ta och sluta att läsa denna blogg trots allt, haha skoja ;)

airaM sa...

Jätteroligt, som sagt, att du vill ha kött på benen. =)

Haha, ja, än så länge är jag helt straight, men med tanke på den otur jag har med killar så vet man aldrig. Hahaha. =)

Sune...the girl sa...

Så var det för mig också. Eller ja otur och otur, jag trivdes inte med dom. Men sen var det slut på mitt heteroliv då en gudinna från Vänersborg äntrade mitt liv och mina sinnen :)Då var jag 30 år så ja, det kanske kommer för dig också ;).
Idag skiner solen och jamandet från hell fortsätter. Kram

absolutjohan sa...

Du borde haft med dina lackleggings hit i fredags. Hade jag ställt upp eller hade jag ställt upp?

airaM sa...

Sune - Jag trivs med dem, men de trivs inte med mej. Haha. Men vi får väl se.. =) Kram!

AJ - Jag troooor. Att du hade ställt upp. Am I correct?

absolutjohan sa...

Very correct you are.