söndag 21 februari 2010

för jag tror att livet just har börjat och det blir vad jag gör det till

Nej. Det var ju inte så smart. Men jag har aldrig påstått mej vara smart när det kommer till kärlek. Så, nej, det var inte smart slå på Spotify och lyssna på musik som innehåller rader som "so why do I try, I know I'm gonna fall down" och "To think I might not see those eyes makes it so hard not to cry and as we say our long goodbyes I nearly do" och "Förstör inga minnen, du vill inte se mej så här" och "För när man ser att det blöder, ja, det är först då det gör ont".

Inte smart alls. Det gör lite ont, nästan.

Men det ska gå över. Det kommer gå över. För jag är tuff. Inte alltid så stark, men tuff. Jag fixar't, som man säger.

2 kommentarer:

Evy sa...

Trösta dig med att du måste vara jävligt smart... det har alltid jag gjort om det inte gått min väg...har för mig Erica Jong skrev nåt sånt här: "The smarter the woman, the dumber she is when It comes to handling men"

airaM sa...

Haha, bra citat ju. =) Tack, Evy. =)