lördag 30 januari 2010

what the *uck is my problem?

Halv två var jag hemma i natt. Efter väntan på en iskall perrong, sex timmars tågfärd på ett iskallt tåg och sen taxiresa med landets gulligaste(?) taxichaffis.

Jag bestämde mej under vägen hem att jag inte skulle ställa klockan, utan att jag skulle sova tills jag vaknade i dag. Vet ni när jag vaknade? Tio i tio. 09:50. Vad fan, liksom? Jag somnade typ nån gång efter två. Ska det vara så jädra svårt att sova till ett? Jag har väl vant mej efter de hektiska dagarna i Stockholm.

Jaha. Vad ska man göra i dag då?

7 kommentarer:

susanne sa...

Haha,,det är åldern maria,, man sover mindre när du blir äldre.
Glöm inte hämta ditt skydd kl 12 på måndag.Du missade en kanon match igår F---n igår var det våra poäng.
2 utvissningar när det är 5 minuter kvar.

airaM sa...

Haha, är det så det är? Fan, va jobbigt... =)
Ska inte glömma att hämta skyddet!
Jaa, faaaan. Jag följde matchen på ClientWare och började typ grina när vi förlorade. Skit. =(

Helena sa...

Du ska så klart skriva ett fint blogginlägg om din vistelse i Stockholm, för du vet att alla dina kära läsare dööör av nyfikenhet! SKÖNT att du är back!
KRAM

Amelie sa...

Hey!
Låter som att det gick pissigt för dig att ta dig hem, stackarn! Hoppas du är utvilad nu. Tänkte bara säga att du är välkommen till mina hoods närhelst du vill hälsa på denna sida av landet :)

PS. Jag tror jag fick med din brevkniv i min väska!

airaM sa...

Helena - Jag kan tyvärr inte skriva om vad jag gjorde i Sthlm, inte än. Men ni kommer få veta så småningom, jag lovar. =)

Amelie - Hahaha! FAN, jag saknar ju min brevkniv! Vad roligt att du hittade hit, nu blev jag glad. =) Tack, du är förstås välkommen hit när du vill också. Kram!

Sanna sa...

Det värsta som finns är folk som säger a men inte b... Jag gissar på att du varit på en uttagning till en dokusåpa à la Paradise...

airaM sa...

Hej Sanna! Jag hoppas att du förstår att detta inte handlar om att jag på något sätt vill att ni ska bli nyfikna. Jag har försökt vara så diskret som möjligt kring det här, men något måste jag skriva när jag lämnar bloggen i fyra dagar. Jag har inte varit på någon uttagning, så mycket kan jag säga. Men ni kommer få veta inom en månad, jag lovar. Hoppas att du är nöjd med mitt svar. /Maria.