tisdag 26 januari 2010

tröttheten ringde, jag svarade inte


Säger vi.

Klockan är precis just nu 00:07 och jag börjar fundera över om det kanske är dags för mej att bli trött nu med tanke på att jag ska upp 06:00 i morgon bitti. Men där har vi ju den lilla, lilla nackdelen med att sova till halv tolv på förmiddagen - man är inte så där sketanstrött när klockan är tolv på natten.

I kväll lyckades jag tyvärr missa Paradise Hotel. Mamma satte på Medium efter att vi hade kollat på Spårlöst och halvvägs in i programmet bara känner jag hur något är fel. Någonting står inte rätt till. Så kikar jag in på facebook och ser alla statusuppdateringar om PH. Fasen i helsikes bajs, hur kunde jag glömma det? Nåväl. Nu fick jag kika klart på Medium istället, för det var ju så sablarns spännande. Tror ni att man fick se upprinnelsen? Näh. "To be continued...". Värt. Fuckers. Ja, ja, jag vet ju i alla fall att Kristoffer Levik hånglade lite och att Andreas kom tillbaka. Det var väl det stora, liksom.

Vi hörs i morgon. Puss.

Inga kommentarer: