onsdag 20 januari 2010

svenska hollywoodfruar - the johanneberg edition

Jag lever hemmafrulivet nu, gubbar. Jag diskar, städar, tvättar, tar mina vitaminer och pratar i telefon. Om inte skiten är klar när mannen i huset (min mamma) kommer hem så blir det hus i helvete, ni vet.

Jaa, jag har alltså just diskat nu. Mina fingrar är skrynkliga, som om hemmafrulivet redan gjort mej några år äldre. Innan disken var jag nere med tvätten i tvättstugan. Jag fuskade lite och slängde i en av mina fantastiska toppar som ska tvättas i 30 grader i en 40 graders-tvätt. Hoppas den överlever, annars vet jag inte vad jag tar mej till. Den är ju helt ny.

Det jobbiga med det här livet som Hollywoodfru är ju alla paparazzis. Blir lätt en sån här bild eller två.






Men nu! Nu, mina vänner, nu har jag inte tid med det här mer. Jag väntar celebert besök. Pernilla. The Pill. Pillve, herself! Hon är på väg hit nu. Eller snart. Röda mattan är framrullad, champagnen uppkorkad. Säger vi!

Inga kommentarer: