torsdag 21 januari 2010

do you believe in magic?


God morgon! Ja. Man får ju säga de där två orden när man är uppe före tio, vilket ju inte händer mej så värst ofta nuförtin. I dag är dock en bra dag, så nu är jag uppe och har redan fixat håret. Ehm...

Ska slänga i mej lite frulle och sen bege mej till Team Sportia på Backaplan för att göra en avgjutning av mitt ben - en avgjutning som sen ska användas för att göra ett skydd till mitt ben - ett skydd som ska kunna möjliggöra handbollsspel för min del.

Fan-freakin'-tastic, don't you think?

Sen ska vi åka till Eslöv, för där har vi match i dag. Ja, inte jag då... Bu.

Vad ska ni göra i dag då?

2 kommentarer:

absolutjohan sa...

Kan inte jag få avgjutningen sen? Tänkte ha den härhemma ovanför tv´n.

airaM sa...

Jag ska se vad jag kan ordna..