måndag 18 januari 2010

där svart är vitt och där mitt är ditt, när det tydliga mist sin form



Sitter och försöker muntra upp mej själv och gör det med den här låten, för jag gillar ju den så himla mycket. Men jag är ett hopplöst fall för tillfället. I varje glädje hittar jag en liten flik av dålighet och när jag vanligtvis blir så glad av ovan nämnda låt, så lyckas jag i nuläget bara tänka att jag inte över huvud taget är Lucky.

Men om cirka tio minuter ska jag i alla fall hoppa i mina dojjor och gå ut i snön, bort till bussen. Det är dags för träning och är det någonting som gör mej glad just nu, så är det mina lagkamrater. De är skitbra.

Så. Kanske är jag gladare i kväll? Förhoppningsvis. Förmodligen.

4 kommentarer:

Björn sa...

Eller så kan du göra min tillvaro lite ljusare genom att ge din syn på tidsoptimister. Nå?!

airaM sa...

Tidsoptimist kan jag själv vara, men vid ytterst få tillfällen. Tidsoptimist låter som ett positivt ord, men det är det inte. Jag tycker att människor som är tidsoptimister ofta ju inte bara slösar med sin egen tid utan även med andras och människor som slösar med andra människors tid tycker jag inte så värst mycket om, för de menar ju egentligen då att de är mer värda än andra. Eftersom de låter folk vänta. Men hur i hela fridens namn skulle det här göra din tillvaro lite ljusare??

Björn sa...

Tja, att du höll med mig för en gångs skull! Så ljus min värld blev!

airaM sa...

Fantastiskt!!!