tisdag 15 december 2009

It's a lovely day, just got payed

Det är en ny dag. Alla på facebook talar (skriver) om snö. "Vilken snö?" undrar jag. Här finns bara bleka träd och regnblöta barr. Ingen snö. Och jag vill ju ha snö. Snö är vackert, juligt och mysigt och jag gillar vackert, juligt och mysigt. Jag tycker om när det knarrar under skorna och jag tycker om att tjonga iväg en snöboll av den löst kramade varianten rakt i huvudet på någon jag tycker om, men vill retas med. Men jag får väl vänta lite till på det.



Två av mina favoriter...

Jag har lite ont i halsen i dag också, men jag får uthärda det och gå och jobba ändå. I need the money, so to speak. Efter jobbet ska jag sen bege mej till fin-Ollie (och Stefan då, de bor ju ihop, för guds skull), för hon fyllde 27 år i går. Så hon ska få sej en liten present och en stor kram, så blir både hon och jag glada. Ni vet väl att hon är dödens-fin, min svägerska? Det är hon. Minst sagt.

Nu får jag nog lägga på en rem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för de fina orden Maria!! Och tack för presenterna, har guldarmbanden på mig idag och har redan fått flera komplimanger... :)
Du är en av mina favoriter såklart. Hoppas du somnade till slut i natt. KRAM!/ Olivia