onsdag 18 november 2009

Några snabba, korta bara.

Alltså, helt ärligt. Kombinationen anonyma och spydiga kommentarer i det här ämnet kommer tas bort i fortsättningen. Kommentera gärna anonymt om ni har nåt positivt att säga och kommentera gärna spydigt om ni kan stå för vilka ni är. Men kombinera inte dessa två. Jag är ledsen nog som det är och jag behöver inte er skit.

I övrigt kan jag väl bara upplysa er om att min flytt inte har något med skadan att göra och att jag sviker laget är bara skitsnack. Det finns få som ställt upp så mycket för det här laget som jag gjort. Däremot skulle jag svika mej själv grovt om jag stannade.

Nu vet ni. Sov gott.

2 kommentarer:

absolutjohan sa...

Fega kräk som beter sig spydigt och drygt mot Maria kommer jag personligen smälla till på truten! (remember M?)

airaM sa...

Of course I remember. =)