onsdag 18 november 2009

FYI.

Det här fanns att läsa i nättidningen redan i går kväll vid halv sju. Bara två timmar efter att det blev klart. Jag vet inte om IVH ringt upp själva och berättat eller hur det "läckte ut" så fort. Vad som är konstigt, och framför allt dåligt, är att VLT inte ringt mej för en kommentar. Inte för att det spelar nån större roll, jag kan ju ändå skriva av mej här, men man kan ju tycka att VLT borde vilja ha en ordentlig artikel.

damhandboll.nu finns lite pressinfo från IVH. Där står det i princip att jag flyttar hem pga skadan. Ehm. Som sagt. Inte sant.

I vilket fall som helst. Det känns lite, lite bättre i dag. Inte bra, inte nära bra. Men bättre.

Förresten. Här har ni ett statement. Jens Strandell är inte elak. Jens Strandell är snäll.

15 kommentarer:

Agnes sa...

Men i istället för att gnälla över att folk tror fel saker, säg varför och sen är det over and done.

airaM sa...

Kan man läsa mellan raderna några inlägg tillbaka så förstår man varför. Tänker man till lite så förstår man också varför. Jag vill inte hänga ut någon här på bloggen.

Jonas sa...

Eh, känner vi samma Jens?

airaM sa...

Haha. Jag tror det. Mörkt hår? Lång? Värsta biffen?

Jonas sa...

Hahaha. Ja, öh... Hmm, vi är ju rätt lika han och jag.
Jens: "Det här är min bror. Visst är vi lika?"
Fundersam människa: "Näääee, jag vet inte..."
Jens: "Nej jag är ju lång, smal och snygg och Jonas är allt annat"

Så här har det låtit i ett par år. Jämt. Hela tiden.
Så ja, Jens är en hedersknyffel.

E. sa...

Kan du berätta varför du flyttade hem till Göteborg? Det är svårt att läsa mellan raderna och tänka så att man förstår varför!?

Agnes sa...

Ja jag trodde det var för att du längtade hem men om du "inte vill hänga ut nån här på bloggen" låter det som att det har att göra med en person och då förstår jag inte ett skvatt...

airaM sa...

Jonas - Haha, Jens i ett nötskal. =) Men när han verkligen vill, då är han väldigt snäll, visst?

E - Som sagt, jag vill inte hänga ut någon, men jag kan väl kort och gott säga att jag inte känt mej så väl behandlad under en längre period.

Agnes - Nej, gud nej. Min hemlängtan har jag lärt mej att hantera. Jag har trivts väldigt bra i Västerås och kommer sakna så gott som varenda kotte där uppe. Du kommer nog förstå så småningom.

Anonym sa...

I vilket fall som helst så är det dålig stil att svika sitt lag mitt i säsongen, det trodde jag inte om dig!

airaM sa...

Anonym - Vet du vad du kan göra? Du kan dra härifrån. Jag vill inte ha dej här. Du vet inte vad du pratar om.

Anonym sa...

du har fattat rätt beslut tänkter du kanske ångrar dig vad det beträffar handbollen

airaM sa...

Anonym - Ja, jag kanske ångrar mej, men det tror jag inte. Det är sällan jag ångrar saker jag gör. Handbollen finns alltid kvar. =)

Maria sa...

Maria.
Jag har försökt läsa mellan raderna, under raderna, bakom raderna.. Har ändå inte lyckats förstå varför du flyttar hem.
Men antar att det finns en bra anledningen till det. Bara så att jag är lite (läs: mycket) nyfiken..

:)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
airaM sa...

Maria - Tids nog... ;)