tisdag 24 november 2009

Dag 2 för mej, dag 1 för Camilla

Yay! Andra dagen är snart över! Och vi har en måltid kvar att "käka". Alldeles nyss smällde vi i oss varsin varm soppa. Jag tog kyckling och Camilla valde svamp. De smakade oerhört bra, ska ni veta. Lite matigare än de kalla dryckerna.

Det blev dryga 30 minuters simning och när jag var helt död efter det och ville slippa gymmet sa Camilla att "Ok, men då går vi en långpromenad istället!". Fan heller. "Vi gymmar!". Så vi gymmade i ca en timme och det är ju rätt sjukt, det där, att man tror att man inte kommer orka ett skit och man orkar hur mycket som helst. Stoltheten efteråt...

Nu sitter vi och försöker hålla kladdkaketankarna långt borta. Vi tar hjälp av Biggest Loser på Kanal 5. Varenda centimeter av motivation behövs.

Och snart ska jag vara så här snygg igen. Japp.



Och så här...



Just wait and see.

5 kommentarer:

Mathias sa...

Fy jävelen :) Me like very sexy body :)
Fan jag känner ju mig pervers, men faktum är ju att du ser ut som en gudinna.

Karin Börjestedt sa...

Hahahahahhaa.... satsa på mathias vett ja.... NOT!!

airaM sa...

Haha, Mathias då. SÅ snygg är jag ICKE.

Karin... Det där var ju inte vidare snällt skrivet av dej!

Solidjohan sa...

Var är bilden på klippan tagen?
Påminner jättemycket om Vrångö i Göteborgs södra skärgård där jag tillbringade de första 20 somrarna i mitt liv. :-)

airaM sa...

Solidjohan - Nepp, det är inte Vrångö. Vi befinner oss i Björlanda, på Hisingen. =)