söndag 29 november 2009

Can't believe that I'm the fool again

All cred till Zlatan, hans mål i afton var mäktigt. Men den riktiga derbyhjälten är Puyol. Såg ni honom? Såg ni hans brytningar? Såg ni? Han var Gud i kväll. Han gjorde allting rätt. Allt. Utom frisyren, möjligtvis.

Så här fint såg det ut på facebook precis efter Zlatans mål.



I övrigt kan jag tala om för er att jag är alldeles knäckt. Trodde att det skulle kännas bättre i dag, men jag förstår bara mindre och mindre och känner mej mer lurad än någonsin förut. Jag känner mej som en fullständig idiot. Det känns dock som att det är nån annan som borde känna sej som en idiot. Känns det så? Ja, det känns så.

Po-po-po-pokerface po-po-pokerface.

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker inte att det var Zlatans mål. Inlägget är det absolut inget fel på..

airaM sa...

Klart att det är. Han förvaltade ju läget. Någon måste ju alltid spela fram till målen också, så är det ju.