lördag 17 april 2010

wanna tell you just how good it feels when you look at me like that


Behöver jag tala om för er att jag mår bra nu för tiden? Knappast, va? Och vet ni vad det bästa är? Att jag mår bra av mej själv, inte någon annan. De gångerna i mitt liv då jag varit riktigt lycklig tidigare så har jag varit det för att jag varit lyckligt kär. Men jag har aldrig varit lycklig på egen hand. Inte förrän nu. Det känns så jävla bra.

Jag skrev något på min första blogg, den 21:e maj 2006.

Jag måste lära mej att bero på mej själv och inte på andra. Annars kommer jag aldrig bli en hel människa... Det bara är så.

Jag tror att jag är där nu. Det tog nästan 21 år innan jag insåg det och det tog ytterligare nästan fyra år att verkliggöra det.

Och nu trillar allting på plats.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Så det är inte för att du var på dejt igår? ;)

airaM sa...

Jag vet inte ens om det var en dejt eller ej, men nej, det är inte därför. =)