fredag 16 april 2010

saker jag tycker är roliga 2


Hej alla (ingen, eftersom alla har ett liv och inte sitter framför datorn halv tio en fredagkväll, men hej när ni kommer tillbaka då)!

Jag sitter här och är lite rastlös. Ska strax ner till stan, men väntar på ett samtal på den jag ska träffa. Och vad gör jag när jag har tråkigt? Jo, jag 1. sjunger karaoke på youtube eller 2. tar bilder på mej själv i webcamen. Den senare sysselsättningen gör att jag får ett hum om hur fan jag ser ut egentligen. Spegel är ett annat alternativ till detta.

Nu har jag alltså fått tiden att gå genom att träna inför Top Model cycle whatever's next där borta i USA. Låt oss se hur det gick.

"Om jag drar i min örsnibb blir jag säkert fin. Lite sne om inte annat." Klick!


"Så här ser jag nog ut när jag är så där klämkäck och go. Tror jag." Klick!


"Outfitbild! Ja! Bort med armarna! Inte vara i vägen!" Klick!


"Snyggbild, framåtlutad, kan det va nåt?" Klick!


"Nej, armarna var ju i vägen. Bort med dem. Posa! Handen på höften! Fierce!" Klick!


"Och så åt andra hållet! Fierce!" Klick!


"Halsbandet fastnar inte på bild när det rör sej, jag måste hålla fast det och strypa mej själv." Klick!


"En normal också. Normal facebild." Klick!

Och allt detta utfördes till diverse Disney-favoriter. Små barn roas lätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för dina svar! När jag kommer på fler ska jag utan tvekan ställa dom.

Du ser jätte bra ut ikväll. (alltid annars, egenklien) haha.

Vad ska du hitta på för något skoj denna fredagen?

Kram/ Nellie

airaM sa...

Det var så lite så! =)

Hahaha, underbart att du stavar rätt på egenklien. =) Och tack så hemskt mycket. =)

Jag har träffat någon i kväll, men det är lite hemligt tills vidare. =) Vad har du gjort?

Kram på dej!

Caroline Gant sa...

snygga jeans och balla bilder! :)

airaM sa...

Tack tjejen! =)