fredag 19 mars 2010

epic fail

5 kommentarer:

absolutjohan sa...

Är mitt ansikte verkligen så där litet? Fantastiskt måste jag säga.

airaM sa...

Jag fick förminska det till 5% av dess ursprungliga storlek. Du vet, från början såg det typ ut som att du hade helium eller nåt i huvudet. Skitkonstigt.

Sune...the girl sa...

Haha..nu är jag hm..väldigt noga med att inte skriva vad jag heter i förnamn på min egen blogg.. men äh vi har nog inte samma läsare kanske så du får dispens *s*. Är hela inlägget fail eller vad menar du? *s*

airaM sa...

Jag kan ta bort det om du vill? Utan problem.
Vad som är fail är att jag trodde att min dator gick sönder när det bara var en propp som gick. Ett riktigt blonde-moment. =)

Sune...the girl sa...

Ja det var det jag skrattade åt..inte att datorn gick sönder..*s*. Näe det är lugnt.. ha kvar det du.