torsdag 18 mars 2010

the end of an era

Ni var då ena särdeles tråkiga människor (förutom Sune) som tror att jag sitter här och ljuger för er. Det skulle jag väl aldrig göra? Men om jag nu skulle göra det och sen avslöja att jag gjorde det så skulle jag nog använda en bild som den nedan för att visa att Sune hade fel och att ni andra hade rätt.


Jag har inte klippt av mej allt mitt hår. Jag är väl inte galen heller. Det är bara det att det hade lika gärna kunnat vara så här kort, för så känns det. Det känns som att jag är skalperad. Länsad på hår. Som att min kvinnlighet bestulits på bara några sekunder och att mitt hår aldrig mer kommer svalla vinden, bli strävt av havets sälta, att min fläta kommer vara för evigt kort.

Ni kanske inte ser det så. Men jag gör det. Fan.

(Men tack, mamma, för att du klippte mej! Du är jätteduktig.)

4 kommentarer:

absolutjohan sa...

jaha, så nu är man tråkig helt plötsligt. Fröken jag tar 45 kilo i bänkpress...tss.

Olivias sa...

Ska bli spännande att se dig hjärtat... Jag vet hur det känns för jag har själv haft långt hår och klippt av det några gånger och det tar ett tag innan man vänjer sig.
Du kan ju iaf till skillnad från många andra glädja åt att ditt hår växer SJUKT fort... stor kram!

Sune...the girl sa...

Mäh! Nu framstår du mig som en total idiot! Får skylla på att jag inte känner dig... än ;) Men tack för länken.

airaM sa...

Absolutjohan - Ja, supertråkig är du. En av de tråkigaste jag vet.

Ollie - Ja, jag får vara glad att det växer fort. Kanske att det har växt ut redan till på lördag, då vi ses? =) Puss fina du!

Sune - Hahaha. Du är ju lite av en iddi i alla fall. ;)