måndag 22 mars 2010

det är som om jag dött eller nåt, men det har jag inte

Bara lite apropå det här, som jag skrev om Fredrik Norrena häromdagen.

Tjurskalle, trippar motståndare, skäller på medspelare och domare och slår motståndare på käften. Vilken jävla dåre.

Men jag bara tackar och tar emot. Nu blir det svårt, svårt för LHC att vinna matchserien mot Frölunda. Norrena är ganska mycket viktigare för LHC än Jens Karlsson för tillfället är för oss. Sedan Jensa kom tillbaka från Borås, ja, jag vet inte riktigt vad som hänt med honom, men han är inte den Jensa han varit tidigare. Tyvärr.

Själv hoppas jag på att få jobba på Scandinavium i kväll. Ska bara få tag på Herr Roos. I övrigt har de senaste dagarna och kvällarna varit alldeles, alldeles superba. Min mamma är alldeles fantastisk. Hela den här grymma helgen är hennes förtjänst. Puss.

4 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Jag pratade nyss med min syster vars barn har spelat handboll..jag frågade min syster om hon visste vem Maria (osså ditt efternamn) var och det visste hon mycket väl :) Och nu är det helt klart att min systerson inte kan spela handboll mera för dom kan inte göra nåt åt hans knä mer nu. Det suger rätt bra säger han 18 år gammal.

Safetydevice sa...

Vill tacka dig för din kommentar på min blogg, http://bloggen.fi/puckatochsargat/

Trevligt med människor som brinner för sin sak! =) Lämnade ett svar åt dig...

airaM sa...

Sune - Nämen? Visste hon vem jag var? Skojsigt! Vart bor de då? Usch, vad tråkigt för honom. Det suger verkligen.

Safetydevice - Tack själv. =) Verkligen roligt när folk brinner för sin sak. =)

Sune...the girl sa...

Alltså, dom vet vem du är tack vare handbollen, du är ju känd. Det visste inte jag *skäms* Haha. Dom bor i Skövde.