lördag 20 februari 2010

no matter how dumb you are - if you search enough, you will always find something

Hahahahahahaha...

Nånstans. Mittemellan skrattet. Hahaha. Ska jag hitta. Haha. Andetaget där jag kan.. Hahaha. Berätta för er om... haha. Den här dåren.

Hade jag varit nykter nog, välartikulerad nog, smart nog, okristlig nog, inspirerad nog, lång nog, pigg nog, lycklig nog, överfantastisk nog - då hade jag skrivit en lång krönika om denna uppenbart störda människa. Uppenbart. Störda. Människa. Ja, han är uppenbart störd.

Jag har ingenting emot troende människor. Eller, jo, nånting har jag nog emot dem, men inte officiellt. Men i alla fall. Jag har ingenting emot troende människor, men dessa fanatiska fullkomliga idioter - de har jag någonting emot. De som hyllar Carola när hon ger bort en parfym värd sex års skolgång och som säger att alla som svär åkallar djävulen. De. De har jag någonting emot.

Men. Jag är lite för full. Jag är för lång. Jag är inte tillräckligt smart. Jag är lite för ofantastisk. Jag svär lite för mycket. Jag tror inte på Jesus, inte på Gud, men lite på Buddha. Jag är inte GOD NOG helt enkelt. Så kanske har jag ingen talan.

Men, ni vet att, jag skiter i det? Jag känner AbsolutJohan, jag gillar Jonas Karlsson, jag tycker att Niklas Folkeson är snygg, jag tycker att Marie-Louise Broström är världens bästa mamma och jag tycker att Anders Bros Broström är världens skönaste pappa och Jakob och Steffe är två väldigt speciella bröder och Camilla och Jessica är två grymma vänner, min dator är den finaste som finns, min mobil likaså (även fast den är jättedålig) och jag kan egentligen få nästan vilken kille som helst om jag bara försöker, så jag kan väl få tycka vad jag vill om kristna människor som är dumma i huvudet?

Men jag tänker ju aldrig skriva långt om det. Aldrig en krönika.

5 kommentarer:

pappa sa...

Min Ängel!! Du är världens finaste dotter!! Älskar dig! Din Pappa

Sune...the girl sa...

Duuu jag har retat mig på aptjofräset länge nu. Han förstår inte att vi icke troende (för jag vet nu att du inte är troende efter den natten/morgonen med Johan)kan tillbe jävulen, japp han tror att vi tillber jävulen när vi svär, jag förstod att han inte fattar att det är ett uttryck för oss när en annan troende kommenterade ett inlägg den där aptjofräset skrev det inlägget. Han förklarade då för aptjofräset att det bara är ett uttryck vi kör med och inte att vi är jävulens barn. Haha jag har länge tänkt att kommentera i en av hans inlägg, eftersom jag är flata så kliar det ännu mer i nävarna att skriva nåt riktigt smaskigt just om flatsex eller nåt. Nu får jag lita på Johan som säger att du är rolig för nu ska jag följa den här så se nu till att det blir roligt okej? Ha det underbart!

airaM sa...

Åh, pappa! Jag älskar dej med!!!

Sune...the girl - Nej, han verkar inte fatta mycket alls. Bubblan han lever i är hyfsat intakt om man säger så. Ingen verklighetsförankring över huvud taget. Människor som han gör mej rädd.
Jag ska göra mitt allraste bästa för att vara rolig som fan. =) Kram påre!

absolutjohan sa...

"Vet att du inte är troende efter den natten med Johan". haha..Sune ditt miffo, jag kanske är en mini-Runar av episka format?

Du är kul du Suneflickan.

Sune...the girl sa...

"Sune ditt miffo, jag kanske är en mini-Runar av episka format?". Det tvivlar jag ju enormt på att du är Johan. *visslar Främling i båda era öron*