torsdag 25 februari 2010

ironi och internet

Hey! I'm back! Internet och datorer samarbetar inte riktigt med mej för tillfället. Jobbigt att de tu typ är mitt liv.

Det har ju hänt lite grejer hos AbsolutJohan i dag. Tänk att det faktiskt fanns de som trodde att detta var på allvar. Man tycker ju att vissa grejer är så uppenbart ironiska att det inte borde finnas en människa i världen som går på det. Men, jodå. Tydligen. Väldigt underhållande!

I kväll har vi upplevt en magisk skidkväll. Sverige vann guld på herrstafetten, det kan ju inte en människa i detta avlånga land ha missat. Alla, ja, verkligen alla fyra gjorde det alldeles perfekt. Rickardsson på förstasträckan överraskade verkligen, Olsson imponerade åter igen. Södergren, åh älskade Södergren, han befäste skiten. Och Hellner. Hellner knäckte denna gången inte bara Northugs stav. Han knäckte hela Northug. (Mammas line.)

Anders Södergren har länge varit en favorit hos mej, men detta OS har han ju växt ut till något som inte är av denna värld. Han måste ju vara Sveriges, i särklass, mest sympatiske idrottare. Eller människa över huvud taget. Han är väldigt lätt att tycka om. Skulle vilja ge honom en jättekram, men hur fan skulle det gå till?

I brist på annat har jag installerat mitt gamla Rollercoaster Tycoon 3 på datorn. Haha. Skoja min doja, vad roligt det är. Är lite ringrostig för tillfället, men det tar sej nog efter hand. Tänkte egentligen spela Caesar III, men fodralet var tomt(!!!). Förmodar att det är Ivve som tjuvat skivan. Fyyyyy.

Jaha. Vad har ni gjort i dag då?

4 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Städat lite, ska ha lägenhetsvisning imorgon så kanske jag flyttar om en månad. Kört en pinne med senap på i min illtjutande katt, näe då det gjorde jag inte...det var en analplugg!
Jag har satt in en egenhändigt gjort header och bakgrund hos en tjej. Jag har dock inte spelat Farmville för där kommer jag inte in, sicken tur ;). Suttit vid datorn, kollat på filmen Bröllopsfotografen, ätit, pratat några timmar i telefon. Ja det var nog min dag det :) Godnatt dags att sluta mina blå. Kram

airaM sa...

Du är rolig du, Sune.. =) Go dag! Kram!

absolutjohan sa...

För det var ju inte sant, eller hur fan var det egentligen?

airaM sa...

Jo, klart det var! :o