lördag 20 februari 2010

in the head of an ölburk

Vi tänkte köra en typ av "liveblogg" här nu. Den är totalt o-live, men blir säkert bra ändå. Ni kommer fatta konceptet så småningom.

Msn med Tyskungen

Roxette - The Look

Tyskungen vill komma från Stockholm till Vässan, men tvekar eftersom det inte finns nån sprit.

Roxette - How do you do

Tyskungen är en barnunge och går och lägger sej 01:20 på en fredagkväll. Skyller på gammal "sjukdom".

Gyllene Tider - Min tjej och jag

Johan ger mej tips om hur man länkar.

Tyskungen ändrar sej och vill kanske visst åka till Vässan.

Gyllene Tider - Går och Fiskar

Fattaru - Mina Hundar

Tyskungen "tar sitt förnuft tillfånga" och stannar hemma.

Johan visar upp nånting roligt på sin Ajfån.

Tyskungen meddelar att vore det inte för snöstormen ute så hade han åkt till Vässan. Bara för att jag är "så jävla snygg".

The Offspring - Pretty Fly For A White Guy

Jag föreslår att jag ska städa upp mitt inre med en handgranat.

Lighthouse - High

Jag börjar använda musplattan istället för musen och undrar vart musen tagit vägen.

Tjeckien-Lettland.

ALLA undrar varför just jag inte fått förfrågan om att vara med i Playboy. (Något jag naturligtvis skulle tacka nej till........)

DJ Bobo - Everbody

Tyskungen lusläser min blogg.

Jag får en liten kom-kom i byxan över hur bra Everybody är. (Hej pappa! Älskar dej ändå!)

2-0 till Tjeckien.

Taio Cruz- Break Your Heart (Hahahahaha. KAN. INTE. SLUTA. SKRATTA.)

Jag har bästa självförtroendet under hela 2010. Unstopable. Så kan man visst skriva.

Tyskungen får en liten knäck när han får veta hur lång jag är. (1,81)

3-0 till Tjeckien.

Born to be bad and bad to the bone.

Älg-öl! Kom alla tyskar!

R. Kelly - Ignition (Remix)

Fellows to the left, honeys on my right

"Varför köpte vi inte mer öl?" "Otrooooligt orutinerat." "Otrooooooooligt orutinerat!"

Skeelo - I Wish

"Jag är ju en kille med f***a liksom, vilken kille vill ha en sån?" (Förlåt igen, pappa, men det är sant...)

Wheatus- Teenage Dirtbag

Tyskungen kaxar upp sej och tror att han är Peter North.

Facerape på Johan.

Johan killar sej i skrevet med hårpillaren.

Johan går på toa. (WTF???)

Journey - Don't Stop Believing

Tove Styrke - Hot N' Cold

Jason Derürlo - Watcha Say

Tyskungen länkar till Johan, men inte till mej och jag funderar över hur jag fortast tar mej till Stockholm för att mörda nån. Via bil, tåg eller flyg? Eller genom att långfärda kontaker fixa en missil???

Johan drar värsta sköna gästinlägget på min blogg. THÄNK JO, loverboy!

Karl Wolf - Africa

REKLAM  PÅ SPOTIFY. JAG HATAR REKLAM PÅ SPOTIFY.

Outlandish - Feels Like Saving the World

Johan går på toa. IGEN.

Jag stoltar mej med att jag aldrig lämnat en kritisk kommentar utan länk till min blogg.

"Är det slut snart, det här inlägget, eller? Nää, det är inte tillräckligt långt..."

Jag ska få en komplimang...

"ojojoj vilka ögon du har"

MEN TACK!!! =)

"Maria Beiersdorf.. Ja varför inte..??"

Men ni ser. Varför ska man dumpa mej? Tvek på det ingripandet....

"Vill du skaffa katt med mej?" "I'm more of a dog person."

Outlandish - Rock All Day

"Har du sett A Night Att Roxbury?" "ÖHHHHH? Har jag sett A Night At Roxbury????"

Kanye West - All Falls Down

Haddaway - What is love

Tyskungen: "jaha, och varför blev du lämnad då?
 vad lider ditt ex av för allvarligt problem i huvudet, eller är han bara blind?"

Games People Play

Del två följer....

Inga kommentarer: