lördag 20 februari 2010

den här veckan kan stoppa upp sej själv i röven

Nä. Matchen inställd. Igen. Förstås. Snön, den vitförklädda skiten från helveteshimlen, ställer till det så pass att bussen inte kan rulla uppåt i landet och jag måste ta mej hem på egen hand i morgon. Lättare sagt än gjort då det typ inte går några tåg över huvud taget. Så förmodligen blir det Swebus för mej.

Tåg och bussar är inte det enda som krånglar nu. Även Spotify har drabbats av snökaoset och vägrar, bara vägrar(!!!), leverera musik till mina festlängtande öron. Istället får jag lyssna till Måns-Mannen när han pratar med sej själv samtidigt som han spelar Dragon Age på Playstation. Det är i och för sej underhållning som heter duga, det också. Plus moms, typ.

Nu är det Anja-dags. Men i dag kör hon nog ur. Skulle jag tro.

2 kommentarer:

Emma sa...

Sv; Okej, tur! För jag har varit jätteorolig och har varit försiktig med övningar där baksida lår funnits med. Det känns mycket bättre nu än vad det gjorde för några dagar sen iallafall :)

Axel sa...

Gratisresan försvann.
Sooo far away from home.

Heja Swebus!