tisdag 23 februari 2010

att sova i ett badkar



Jag måste ju berätta det helt sinnessjuka som jag drömde förut när jag gjorde en Jakobovic och sov i badkare,t emellan mina två sjukhusbesök. Varför jag sov i badkaret? För att jag frös pattarna av mej, that's why. I alla fall...

Förutom att jag drömde att jag försov mej och missade återbesöket på sjukhuset, så drömde jag nämligen att jag var hos min vän Roland och att jag när jag var där upptäckte vissa "biverkningar" från det radioaktiva spårämne jag fått insprutat i kroppen. Biverkningar i form av att jag fick utslag och blåsor på hela överarmen. I form av... Wait for it! Kaffebönor. Kaffe. Bönor. Hudfärgade.

Mycket obehagligt, som ni nog förstår?

Efter ett kort tag började bönorna smälta och det fräste liksom till i huden. Kändes lite småjobbigt, kan jag ju tillägga. Lite som att jag kanske, kanske var lite nojjig över det här med att kanske vakna upp som Stålmannen. Eller Super Maria Bros. Vore kanske rätt coolt, iofs...

Men nä. Mest obehagligt.

Nu vet ni det!

4 kommentarer:

absolutjohan sa...

Ehh, jaha och varför fryser man mindre om pattarna om man sover i ett badkar?

Elin sa...

Trevlig dröm Maria.. verkligen! *urk*

airaM sa...

För att man har massa varmvatten på?

airaM sa...

Elin - Jag veeeet. =P