fredag 22 januari 2010

prutt



Den här dagen går inte åt det håll som jag vill. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på den här lägenheten, men var och varannan morgon när jag vaknar så har jag ont i halsen och är förkyld i ena näsborren. Inte så bra. Men oftast går det över efter någon timmes vakenhet, så då är det ingen danger on the roof. I dag har det inte gått över och då känner jag lite så här;

"Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan."

I kväll var det meningen att vi skulle starta med spinning på Träningsverket och sen åka hem till Friday och kolla på handbollen och ha lagfest. Ja, de andra ska ju fortfarande utföra allt detta roliga, men jag får sitta hemma. Fy fan, fy fan, fy fan. Coach hade visst också blivit förkyld efter i går, måhända var det bussen som var lite elakt. Eller El Maco??

I vilket fall som helst så är jag inte sugen på att vara förkyld och krasslig nästa vecka, för då händer ju alldeles för roliga grejer. Denna helgen offras därmed så att förkylningen inte blir värre.

Men det är ju fortfarande fredag och ni är säkert jätteglada över det, visst?

Inga kommentarer: