onsdag 27 januari 2010

Pillve STATUS.....

Nu ligger jag på soffan i väntan på min man, som är och tränar yoga....ja min MAN tränar YOGA..ni hörde rätt!!! 
Vår relation är djupt själslig....spelar ingen roll hur gay han är, så länge han doppar baguetten i MIN gryta.


Dagen har varit för jävla trökii i detta väder....dock hade jag galet ball på en begravningsbyrå tidigare idag med min vän Jennie. Vi skulle fixa en dödsannons till en vän som gått bort nyligen.....väl framme börjar fantasin flöda och HELT ärligt känns det lite väl stelt inne på stället.  Jag säger då.....- Ja hej vi skulle vilja begrava oss, finns det några kistor att provligga i? Uttag för ev bärbar dator? vilket trådlöst bredband skulle fungera bäst down under om man säger?  Finns det "dubbelkistor" om man vill dela? 


Jennie och jag börja gråta.....och OM vi grät... Fick springa ut i bilen och där dog jag fullständigt. Lite lustigt att DÖ utav skratt utanför en begravningsbyrå???

MVH PILLVE

2 kommentarer:

Sandra sa...

Sjuka Pillve gästspelar HA HA HA
Skålar vi för

absolutjohan sa...

Du är så sjukt skev Pillve....hahaha